جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۵۵۶
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: رئیس جمهور در جمع زوج‎‌های جوان استان بوشهر گفت: همیشه در زندگی کم و کاستی است و یقین بدانید مشکلات کار و مسکن حل خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مراسم جشن وصال ۳۱۳ زوج جوان بوشهری شامگاه پنجشنبه ۱۱ اسفند با حضور رئیس جمهور در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر برگزار شد.
 
رئیس جمهور در این مراسم گفت: نبی مکرم اسلام بیان داشتند، هر کس ازدواج کند از خانواده من است، این سخن پیامبر نشان دهنده مهم بودن امر ازدواج و تشکیل خانواده است.
 
سید ابراهیم رئیسی افزود: امروزه خانواده مورد تهدید دشمن است و بیگانگان در تبلیغات خود جامعه‌ای را متمدن معرفی می‌کنند که در آن جایگاه خانواده متزلزل شده است.
 
وی ادامه داد: در ازدواج مودت (عشق ورزیدن ودلدادگی) به و محبت بسیار مهم است چرا که خداوند در قرآن میفرماید: برای شما همسرانی از جنس خودتان قرار داده ام.
 
رئیس جمهور به جوانان توصیه کرد: نامه امام خمینی (ره) به همسرش در زمان تبعید را بخوانند و از قول بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به جوانان توصیه کرد که با یک دیگر فقط بسازید.
 
وی افزود: همیشه در زندگی کم وکاستی وجود دارد و یقین بدانید مشکلات کار و مسکن حل خواهد شد. 
 
رئیس جمهور گفت: ازدواج کنید و موفقیت شما در امر ازدواج دیگران هم تشویق می‌کند.
 
در این مراسم به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خیریه آبشار عاطفه‌ها به ۳۱۳ زوج حواله خرید جهیزیه همراه با هدیه نقدی اهدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر